2014. gada 23. marts

Kas padara nekustamo īpašumu aģentūru atsķirīgu.

Latvijas un arī ārzemju nekustamo īpašumu aģentūras būtībā ir ļoti līdzīgas cita citai, protams, zināmā mērā tas saistīts ar to, ka tiek sniegti identiski pakalpojumi, protams, visas aģentūras uzsver savu profesionalitāti, kvalitāti, pieredzi un tā tālāk, tas arī padara aģentūru piedāvājumu stipri vienveidīgu un pat garlaicīgu. Kā atrast tās "odziņas" kas ļautu aģentūrai izcelties uz konkurentu fona, ja ir radies šāds jautājums un vēlēšanās būt atšķirīgiem, esmu pārliecināts, ka atbilde pie Jums atnāks pati, bet kā piemēru, kuru ir vērts apskatīt vēlos minēt vienu no vadošajām Lielbritānijas nekustamo īpašumu aģentūrām Foxtons.


Uzņēmums skaitļos:

45 biroji
Apgrozījums 166,7 mil. eiro (2013.g.)
Peļņa pēc nodokļiem 38,4 milj. eiro (2013.g.)
Mājaslapa www.foxtons.co.uk 
Interesants fakts: 2007.gada maijā pavisam īsi pirrms nekustamo īpašumu krīzes Foxtons dibinātājs Jon Hunt ļoti veiksmīgi pārdeva uzņēmumu kompānija BC Partners (www.bcpartners.com) saņemot 447,6 milj. eiro !

Kas padarījis Foxtons atšķirīgu un pamanāmu uz neskaitāmi daudzo aģentūru fona.

Foxtons ir nomainījis ierasto un klasisko nekustamo īpašumu aģentūras biroju ar jaunu koncepciju - kafejnīcas stila biroji uz centrālām pilsētas ielām ar spilgtu, pamanāmu dizainu.


Foxtons kafejnīcas stila biroji salīdzinoši ar konkurentiem strādā garākas darba stundas darbadienās, kā arī tie ir atvērti brīvdienās un pat valsts svētku dienās. Foxtons norāda, ka šāda darba laika politika ir attaisnojusies, 38 % no apmeklētājiem ienāk vēlākās vakara stundās vai brīvdienās.





Kopš 2001.gada Foxtons ir īpaši piedomājis pie sava autoparka izveides, par uzņēmuma korporatīvo auto izvēloties Lielbritānijā iemīļoto, gandrīz kulta statusā esošo Minis, šīs automašīnas ar uzņēmuma logo, īpaši aplīmētas ir pamanāmas un atpazīstamas Londonas ielās



Foxtons stratēģija paredz agresīvu izvēršanos Lielbritānijas nekustamo īpašumu tirgū, par ko nereti tiek saņemtas sūdzības no klientu puses, šeit būtu jājūt (jāizrēķina) robeža, kuru pārkāpjot uzņēmuma reputācija var tikt iedragāta un kā zināms, reputācija nekustamo īpašumu nozarē ir ja ne galvenais tad viens no būtiskākajiem veiksmīgas aģentūas darbības aspektiem.


Viena no Foxtons reklāmas akcijām - pārdot īpašumus bez komisijas makas (0%) !
Latvijā līdz šim izplatītākais klientu "ķeršanas"  paņēmiens ir bijis - bezmaksas konsultāciju sniegšana.

 Ievērojamā daudzumā tiek izsūtītas reklāmas vēstules (mēstules)

Un visbeidzot Foxtons piedalās visos iespējamajos ar nekustamo īpašumu nozari saistītajos konkursos, aptaujās un tamlīdzīgos pasākumos, kuros iegūtās balvas nekavējoties tiek izmantotas mārketinga aktivitātēs.




Ja arī Jums ir interesanti piemēri, saistīti ar nekustamo īpašumu aģentūru darbību Latvijā vai ārzemēs, esiet laipni lūgti uzrakstīt komentāros.




1 komentārs:

Pievieno savu komentāru