Viena no korpoartīvā stila sastāvdaļām ir sauklis/devīze. Devīzei jābūt lakoniskai , asprātīgai, gudrai, korektai, labi tulkojamai un uztveramai dažādās valodās.
Aplūkosim kādi tad ir Latvijas tirgū darbojošos kompāniju saukļi, jāatzīst, ka starp Latvijas tirgū pārstāvētajām kompānijām saukļa izmantošana, kā uzņēmuma stila vai mārketinga rīks nav populārs, un par to ir padomājušas tikai dažas aģentūras.
Krievijas kompāniju saukļu apkopojums.
База слоганов. Агентства недвижимости, риэлторские компании.
un tā tiešām izceļas uz citu kompāniju fona.
Kompāniju devīzes
Kad uzticamībai ir nozīme |
Baudiet mūsu darba augļus |
Mēs esam eksperti tajā ko darām - Baltic Expert |
Atklājot patieso potenciālu |
Real Estate Rock Star |
Jūsu jaunais mājoklis ar Ordo |
Latio un Nira fonds uzsver savu ilgadīgo pieredzi.
Viens no vadošajiem nekustamo īpašumu uzņēmumiem Latvijā kopš 1991.gada
Pirmā un pieredzes bagātākā nekustamā īpašuma kompānija
Latvijā un Sankt-Pēterburgā kopš 1991.gada