Recents in Beach

Kā pārdot īpašumu 140 simbolos?

Pārdošanā izlikto Īpašumu skaits ir iespaidīgs, kā lai potenciālie pircēji ievēro tieši Jūsu īpašumu? 

Izmantojot sociālos tīklus ir iespējams radīt vēlamo ažiotāžu ap Jūsu piedāvājumu!

Nekustamo īpašumu aģenti jau samērā aktīvi lieto Facebook, Twitter un citus sociālos tīklus, lai virzītu savu objektu pārdošanu un sasniegtu jaunu augošu auditoriju. Arī Jūs, protams, varat sākt tvītot, ieteikt un tamlīdzīgi popularizēt savu piedāvājumu, bet ņemiet vērā, ka bez noteiktas stratēģijas ļoti ātri ir iespējams panākt pretēju efektu, apnīkot saviem sekotājiem un draugiem ar savu spamošanu. Lai tā nenotiktu ir jāparūpējas, lai Jūsu piedāvājums kļūtu zināmā mērā unikāls - interesants stāsts, izceltas detaļas un, protams, skaistas, profesionālas bildes ir tas, kas būtu primāri nepieciešams. Kad īpašums ir sagatavots, laiks pienācis realizēt pārdomātu sociālo tīklu stratēģiju, kas piesaistīs Jūsu īpašumam arvien jaunus potenciālos klientus.

Lūk, veiksmīgs piemērs dzīvokļa pārdošanā izmantojot sociālo tīklu sniegtās iespējas.


Ekrānšāviņš : Facebook


Ekrānšāviņš : Twitter

Jūs variet sekot nozares jaunumiem un aktuālajiem piedāvājumiem facebook.com/verusinvestment



Ierakstīt komentāru

2 Komentāri

  1. Man tomēr šķiet, ka šis spēj sasniegt tikai šauru auditoriju...

    AtbildētDzēst
  2. Nav brīnums, ka ir teiciens, ka īsums ir talanta māsa, spēja rakstīt pareizu mārketinga tekstu ir vērtīga jebkurā mārketinga jomā.

    AtbildētDzēst

Pievieno savu komentāru